El portaveu adjunt de BLOC-Compromís en Orpesa, Josep Lluis Gimeno, denuncia que “Orpesa és l’únic municipi de costa sense centre de salut”

El col·lectiu de BLOC-Compromís a Orpesa ha manifestat la seua satisfacció pels acords aconseguits en l’últim ple, tant en matèria turística –Amb la proposta de Compromís impulsar un macroesdeveniment musical- com en matèria d’infraestructures pendents –Exigir al Govern la duplicació de la N-340-. En este sentit, el portaveu adjunt de BLOC-Compromís en la localitat, Josep Lluis Gimeno, s’ha mostrat especialment satisfet després d’aconseguir que prospere la moció de BLOC-Compromís per a “instar a la Generalitat Valenciana a crear de forma urgent una partida pressupostària adequada en 2014 per a dur a terme la construcció del Centre de Salut de la localitat”. Gimeno subratlla que “la sanitat pública i els serveis públics han de ser una prioritat per al Consell, més encara en els temps de crisi com l’actual, on l’assistència mèdica ha de garantir-se més que mai”.

Gimeno recorda que “Orpesa és l’únic municipi de costa de Castelló que, amb més de 10.000 habitants, no té centre de salut propi”. Per això adverteix que “des de BLOC-Compromís no tolerarem este greuge comparatiu i continuarem reivindicant tots els servicis necessaris per als nostres veïns”.