El diputat de Compromís per Castelló, Josep Maria Pañella, reivindica un nou centre de salut per Orpesa en la comissió de Sanitat de les Corts. Segons el portaveu de Compromís a Orpesa, Josep Lluís Romero, “els arguments són irrebatibles i és una demanda de tots els grups representats en el consistori d’Orpesa”.

La proposta va ser rebutjada amb els vots en contra del PP. “¿Algun dirigent del PP té alguna cosa que dir a que el PP de les Corts vote en contra de dotar a Orpesa d’un nou centre de salut?”, es pregunta Romero.

————————————

El diputado de Compromís por Castelló, Josep Maria Pañella, reivindica un nuevo centro de salud para Orpesa en la comisión de Sanidad de les Corts. Según el portavoz de Compromís en Orpesa, Josep Lluís Romero, “los argumentos son irrebatibles y es una demanda de todos los grupos representados en el consistorio de Orpesa”.

La propuesta fue rechazada con los votos en contra del PP. “¿Algún dirigente del PP tiene algo que decir a que el PP de las Cortes voto en contra de dotar en Orpesa de un nuevo centro de salud?”, se pregunta Romero.

Enllaç al vídeo on Josep Maria Pañella defensa la creació del centre de salut d’Orpesa Compromís reivindica un centre de salut a Orpesa