Compartim el vídeo del plenari municipal extraordinari del 21/1/2017 on es van tractar com a punt únic els pressupostos municipals per a 2018.

La portaveu Marta Rubio presenta l’esmena de Compromís als pressupostos del Partit Popular (06′ 01”), que va ser rebutjada pel PP i Sí se Puede. Rubio explica la postura de Compromís davant els pressupostos. Intervenció (37′ 29”) i rèplica (1h 11′ 28”).

LES ESMENES DE COMPROMÍS AL PRESSUPOST

Compromís vam presentat esmenes al pressupost del Partit Popular ja que entenem que, en un pressupost de 18’2 milions d’euros, es poden gastar molt millor els recursos dels veïns. Els nostres regidors Marta Rubio i Josep Lluís Romero van demanar augmentar i crear partides per a millorar el casc urbà i urbanitzacions, polítiques de joventut, medi ambient o rehabilitar el jaciment d’Orpesa la Vella. Totes eren peticions veïnals.

Per a quadrar els comptes, hem demanat rebaixar (que no eliminar) les partides de “Publicitat i propaganda”, “Altres despeses diverses” o “Festes Populars i Festes”.

PP i Sí se Puede han votat en contra de les nostres propostes. Compromís seguirà portant endavant iniciatives positives per al poble, encara que els socis de govern continuen oposant-se a les nostres propostes.

La portavoz Marta Rubio presenta la enmienda de Compromís a los presupuestos del Partido Popular (06 01”), que fue rechazada por el PP y Sí se Puede. Rubio explcia la postura de Compromís frente a los presupuestos. Intervención (37′ 29”) y réplica (1h 11′ 28”).

LAS ENMIENDAS DE COMPROMíS AL PRESUPUESTO

Compromís presentamos enmiendas al presupuesto del Partido Popular ya que entendemos que, en un presupuesto de 18’2 millones de euros, se pueden gastar mucho mejor los recursos de los vecinos. Nuestros concejales Marta Rubio y Josep Lluís Romero pidieron aumentar y crear partidas para mejorar el casc urbano y urbanizaciones, políticas de juventud, medio ambiente o rehabilitar el yacimiento de Orpesa la Vella. Todas eran peticiones vecinales.

Para cuadrar las cuentas, hemos pedido rebajar (que no eliminar) las partidas de “Publicidad y propaganda”, “Otros gastos diversos” o “Fiestas Populares y Fiestas”.

PP y Sí se Puede votaron en contra de nuestras propuestas. Compromís seguirá llevando adelante iniciativas positivas para el pueblo, aunque los socios de gobierno continúen oponiéndose a nuestras propuestas.