El grup municipal de Compromís per Orpesa ha criticat la decisió de l’alcalde i el Partit Popular de convocar el plenari on es tractarà la indemnització de 1.590.000 euros per la sentència de l’edifici Bernat a les 8.00 hores. El plenari se celebrarà el dilluns 4 de juny.

“Es tracta d’un dels plenaris més importants de la legislatura, al que haurien de poder acudir tots els veïns per a vore com es gestionen els seus impostos. L’alcalde Albert ha decidit posar el plenari a les 8.00h del matí per a limitar l’assistència dels veïns. És triste, però este és el nivel del PP. Us anime a que intenteu acudir al plenari”, explica el regidor de Compromís Josep Lluís Romero.

——————————————-

El grupo municipal de Compromís per Orpesa ha criticado la decisión del alcalde y el Partido Popular de convocar el pleno donde se tratará la indemnización de 1.590.000 euros por la sentencia del edificio Bernat a las 8.00 horas. El pleno se celebrará el lunes 4 de junio.

“Se trata de uno de los plenos más importantes de la legislatura, al que tendrían que poder acudir todos los vecinos para ver como se gestionan sus impuestos. El alcalde Albert ha decidido poner el pleno a las 8.00h de la mañana para limitar la asistencia de los vecinos. Es triste, pero este es el nivel del PP. Os animo a que intentáis acudir al pleno”, explica el regidor de Compromís Josep Lluís Romero.