La necessitat de redactar un nou PGOU més verd i sostenible, defensar la Illeta, la mobilitat i el transport, les energies renovables, la residència de la tercera edat i centre de dia, així com els nous reptes sorgits arran de l’increment demogràfic són algunes de les prioritats de Compromís

Compromís per Orpesa afronta l’inici de la campanya electoral per a les eleccions municipals del 28 de maig amb l’objectiu de millorar els resultats de 2019 per a ser decisius en la formació del nou govern local. “Tenim un gran equip i hem configurat un programa molt complet després d’escoltar a moltes associacions i col·lectius del poble. El projecte de Compromís està preparat per a governar l’Ajuntament d’Orpesa”, remarca el candidat David Ribés. El lema de la campanya serà “La veu necessària”.

“L’equip que formem Compromís per Orpesa ens hem dedicat els últims mesos a preparar un nou projecte per a Orpesa des dels valors socials, mediambientals, valencianistes i de transparència que sempre ens han definit”, explica David Ribés, que remarca que la necessitat de redactar un nou PGOU més verd i sostenible, defensar la Illeta, la mobilitat i el transport, les energies renovables, la residència de la tercera edat i centre de dia, així com els nous reptes sorgits arran de l’increment demogràfic són algunes de les prioritats de la formació si entra a formar part del nou equip de govern.

“Estem preparats per a governar. Tenim una àmplia experiència a l’Ajuntament d’Orpesa ja que des de l’any 2003 estem representant al ple municipal una manera de fer política alternativa a la de la resta de partits. Considerem que ha arribat el moment de ser decisius en la configuració del nou equip de govern local. Estem convençuts que tenim un gran projecte per a Orpesa i durant aquesta campanya anem a intentar convèncer al veïnat d’Orpesa de la necessitat de donar suport a la nostra manera de vore la política”, va indicar Ribés.

Programa electora i punt informatiu a la Placeta

Compromís per Orpesa arrancarà la campanya electoral per a les eleccions del 28 de maig publicant el seu programa electoral, que inclou prop de tres-centes propostes. El programa complet es podrà consultar al web orpesa.compromis.net. Els candidats de Compromís repartiran durant la campanya un programa de mà amb 12 propostes destacades. A més, Compromís ha organitzat un punt informatiu en la plaça Major el diumenge 14 per a donar a conèixer el programa. Pròximament s’anunciarà la data de l’acte de campanya a l’Espai Cultural.