“Coneixent el preu personal i laboral que comporta he decidit fer un pas endavant, per responsabilitat, per encapçalar un projecte que té molt a fer al nostre poble

“Tinc com a objectiu principal aconseguir una Orpesa més sostenible, respectuosa amb el seu patrimoni natural i cultural, una societat millor estructurada i en la que els joves no es vegen obligats a marxar per falta de llogers i faenes per a tot l’any”

Tinc l’honor d’anunciar que seré el candidat de Compromís a l’alcaldia d’Orpesa en les properes eleccions municipals de 2023. Coneixent el preu personal i laboral que comporta he decidit fer un pas endavant, per responsabilitat, per encapçalar un projecte que té molt a fer al nostre poble.

Com tots sabeu, la meua vida ha estat sempre vinculada a Orpesa. La meua família era la propietària de l’hotel Torre Matilde, conegut com l’hotel dels alemans” des dels anys 50 del segle passat, una època en la que el nostre poble gaudia d’un model turístic ben diferent a l’actual, més sostenible i enriquidor. A més, des de fa 29 anys sóc veterinari al poble.

Encara que sempre he tingut inquietuds polítiques, la meua implicació va començar l’any 2003. La depredació urbanistica del moment em va fer pensar que hi havia que intentar canviar les coses i vaig decidir prendre una part mes activa a la política del meu poble formant part de la candidatura municipal del Bloc. Quatre anys després vaig aconseguir l’acta de regidor de l’Ajuntament d’Orpesa, que vaig defensar la legislatura 2007-2011. Actualment continue la meua militància política en Compromís.

Aquest 2023 he decidit liderar la llista municipal de Compromís perquè considere que tenim molt a aportar. La llista que encapçale té com a objectiu principal aconseguir una Orpesa més sostenible, respectuosa amb el seu patrimoni natural i cultural, una societat millor estructurada i en la que els joves no es vegen obligats a marxar per falta de llogers i faenes per a tot l’any.

Per aconseguir-ho espere comptar amb el vostre suport!

David Ribés Gozalbo. Candidat de Compromís a l’alcaldia d’Orpesa.