Necessitem uns serveis adequats a la situació de la nostra localitat i per això és tan important que el projecte de la residència de la tercera edat i nou centre de dia es porte a terme”, ha dit Ribés

El candidat a l’alcaldia, David Ribés, ha destacat la ferma aposta de la Conselleria d’Igualtat per a incloure el projecte de la residència de la tercera edat i un nou centre de dia en el pla Convivint de la Generalitat Valenciana. “Durant molts anys tots els governs locals i autonòmics han promès la construcció d’una residència de la tercera edat al nostre poble i, per fi, aquest projecte es podrà fer realitat gràcies al compromís de la Conselleria d’Igualtat”, ha destacat Ribés. El pla Convivint va ser ideat per Mónica Oltra i segueix la seua tramitació amb la consellera i Vicepresidenta del Consell Aitana Mas

David Ribés ha recordat que el projecte forma part del pla Convivint, que té com a objectiu “impulsar un ambiciós pla d’infraestructures de serveis socials que done resposta al dèficit estructural que arrastrem després de molts anys de govern del Partit Popular”. “Es tracta d’un projecte il·lusionant i transformador que pretén donar una dimensió rellevant al Sistema Públic Valencià de Serveis Socials consolidant-lo com a eix vertebrador dels serveis públics i com a motor econòmic de la nostra societat, enriquint-la i fent-la més inclusiva”.

“Orpesa ha experimentat les últimes dècades un augment exponencial del cens molt important, però el municipi continua amb les mateixes mancances que fa anys. Necessitem un serveis adequats a la situació de la nostra localitat i per això és tan important que el projecte de la residència de la tercera edat i nou centre de dia es porte a terme”, va dir Ribés.

En el cas d’Orpesa, el pla Convivint comptarà amb la participació de l’Ajuntament d’Orpesa i la Diputació de Castelló. “És molt important que les tres institucions treballen de manera conjunta per tal que el projecte puga ser una realitat el més prompte possible. El treball conjunt de les administracions públiques farà que Orpesa puga disposar d’una residència de la tercera edat i centre de dia després de molts anys de reivindicació. Estem molt orgullosos que la Conselleria d’Igualtat i la Generalitat Valenciana dote a Orpesa d’una infraestructura tan necessària per als nostre municipi”, va afirmar David Ribés.