“Continuem sense destinar 1€ per reparar camins rurals. A més, la proposta del govern bipartit va incloure 0€ per a crear oportunitats laborals, 0€ per al sector primari o 0€ per al sector secundari. No hem après res de la pandèmia del Covid”, va lamentar Eric Traver.

A més, es van destinar 300.000€ més per a festes, 579.000€ en projectes d’innovació a un viver on només hi ha 3 empreses o 250.000 per a camions d’arena per a les platges com cada any, tal com feia el Partit Popular en les legislatures anteriors

Compromís per Orpesa va votar al ple del divendres passat en contra de la modificació de crèdit extraordinària de 8’7 milions d’euros per considerar-la “purament electoralista”. El portaveu Eric Traver va explicar que es van aprovar “partides teòricament extraordinàries que es fan tots els anys, tal com feia el Partit Popular, per la qual cosa d’extraordinàries no tenen res”.

Per exemple, es van destinar 300.000€ més per a festes, 579.000€ en projectes d’innovació a un viver on només hi ha 3 empreses o 250.000 per a camions d’arena per a les platges com cada any.