Eric Traver ha visitat l’estació de ferrocarril d’Orpesa acompanyat pel diputat provincial i regidor de Castelló Ignasi Garcia, el diputat a les Corts Silverio Tena i la representant de Compromís a la Federació Valenciana de Municipis i Províncies Paula Cerdà

Compromís ha portat aquest matí a Orpesa la seua campanya per ampliar i electrificar la xarxa de rodalia valenciana, que consideren que pateix el “pitjor servei de tot l’estat” i que obliga els ciutadans a perdre “milers d’hores” per retards al “tren de cada dia” que està “abandonat”. La formació demana, entre altres accions, ampliar la línia de rodalies als municipis dels nord de Castelló, ja que el servei actual de rodalies no arribar més enllà de la ciutat de Castelló.

El portaveu de Compromís a la Diputació i Ajuntament de Castelló Ignasi Garcia, el diputat a les Corts Silverio Tena i la representant de Compromís a la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) Paula Cerdà han acompanyat el portaveu de Compromís per Orpesa Eric Traver a l’estació de ferrocarril per a presentar la campanya a Orpesa.

La campanya #OnEstàElMeuTren? demana la transferència del servei de Rodalia a la Comunitat Valenciana i els fons per a gestionar-lo; la baixada del preu dels bitllets, la unificació de tots els títols en una única targeta i una xarxa competitiva on els trajectes amb tren igualen o milloren el temps de desplaçament amb cotxe. En el cas concret d’Orpesa, Compromís proposa crear una nova línia entre Castelló i Tortosa de rodalies que millore la connexió amb València. A més, denuncia la sistemàtica cancel·lació de trens de rodalia i les deficiències del servei.

Més informació sobre la campanya